A Chashme Baddoor legújabb dalbetét promója pont olyan, mint amilyen az új pápa. Kompatibilis, egyszerű, semmi több. De nem is kevesebb annál, mint ami vagy aki. Szóval értitek, ha nem az se baj, a lényeg, hogy a héten hallottam már jobb bw zenét is ennél. Ilyen ez a pop(e)-szakma.

Bulbulyan
Mithoon dalai szépen szólnak, és a dalbetétek is vizuálorgiák, de azért a 3G-re nem vennék jegyet. Dévédén még lehet róla szó, de a bemutató napján, pénteken még egy Mere Da Ki Maruti meg egy Jolly LLB is érkezik a mozikba vele együtt, szóval esélye sincs nálam. De India azért más tészta. Meg aztán az említett két film se tekinthető nagy ellenfélnek a kasszáknál, nem egy Salman, Srk vagy Aamir féle amolyan súlyos, A kategóriás mozicsoda. Így a végén, sanszos, hogy összematekozik magának pár croret, ha nagyon ügyes, és nem utolsó sorban jó filmnek is tetszik lenni, annak lehet majd nézni.

Yaaram
Gyorsan visszatekertem legalább ötször, hogy biztos jól hallok, nem a betegség miatt van, de igen ez hatodszorra is rendhagyóan (bw mércével) már-már zavarba ejtően, slágeresen muzsikál az Ek Thi Daayanból. Szuper. Az egészet akarom.
Sunidhi Chauhan varázslatos, Vishal Bhardwaj meg tartja idei jó formáját. Ez már az MKBKM dalaival is vetekszik. A látottak meg?! Emraan Hashmiról mindig eszembe jut, hogy CAN ACTING, de itt inkább mégis Kalki lopja el a showt egyszerűen mindenki elől (de érdemes ánblok figyelni rá, nem csak fülelni).
Király. Imádom, amikor meglepnek. És a legelejétől osztom, hogy az ETD nem akármilyen mozi lesz, erre fel még lehet a zenék is felnőnek hozzá, amire tényleg de nem számítottam. Csak így tovább. Most már szurkolok ezért is.

Saadi Galli Aaja
Írta. Ayushmann Khurrana és Rochak Kohli. Megzenésítette. Ayushmann Khurrana és Rochak Kohli. Elénekli Ayushmann Khurrana - és Neeti Mohan. Erre mondják azt, ha egy üzlet beindul, és még virágzik is. Miért pontosan?
A tavalyi Pani Da Rang hatalmas sikere után - nálunk csak 2012 legjobb bw filmzenéje volt nem több, - a fiúk ott folytatják, ahol anno abbahagyták. A nyerő recepten se változtattak sokat, ahogy azt az első bekezdésben írtam. Hiszen ugyanazzal a felállással, egy plusz énekessel kiegészülve voltunk kiéhezve arra, hogy másodszor is meglepjenek minket most. Ami egyelőre sikerült, részben, meg nem is.
A Nautanki Saalahoz írt legújabb, szerzett muzsikájuk a Saadi Galli Aaaja első fülre nehezen adja meg magát. De sokadik visszahallgatásra is az az érzésem, hogy jójó, de azért minden évben nem terem filmfare a bokorban. Nem is fog idén neki. Persze ettől még ez egy klassz kellemes kis dal, egy vagy két vagy zéró díj nem változtat ezen. Na ugye. És van annyira fülbarát, mint a Pani Da volt, de azért azt előre bocsátom, hogy nem előzi be, személyre szabottan legalábbis.
Ami viszont vitathatatlan, hogy az eddig kikerült NS dalbetét, filmzene promók egytől-egyig simán vállalhatóak, átlagon felüliek, mitöbb szerethetőek. Ha úgy tetszik, imádnivalóak. A Mera Mann (már megy a plágiumozás Rybak egyik dalával pedálozva, szerintem bullshit) vállmegvonogatása, a Dhak Dhak írtó dallam és koreotapadása mellé jól beillik a sorba a Saadi Galli is, a maga romantikusos, szerelmeses képkockáival. Első lennék, jegyet vennék, nagyon nézős lesz a NS. Idevele.

Taki Taki
A most következő Himmatwala dal és táncbetét, annak promója most nektek szól. Mert nektek. Csak nektek. Miattatok, hátha szeretni szeretitek, jobban. Én ugyanis egy perc után szkippeltem, ahogy a filmet is fogom úgy néz ki.
Utolsó kommentek