A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Lassan már ott tartok, hogy nehéz bármit is hozzáfűzni a Nautanki Saala dalaihoz, dalbetéteihez. Nem csak azért, mert jók, hanem mert jók. Mások, különlegesek, egyediek, szerethetőek, élvezhetőek, és két hasonlót se találni a filmzenei korongon. Mickey McCleary tehát megcsinálta, hogy mit, a második negyedév egyik legjobb bw soundtrackét. Csak rajongani lehet érte, szeretik is odaát na.
A Tu Hi Tut Ayushmann dalolássza el nekünk, a film pedig jönjönjön. Jöjjön már.
Első fülre nagyon nem tűnt danszosnak, de az alábbi dalbetét Emraannal az élen ezt cáfolja. És igaz ami igaz, így talán még jobban is fogyasztható, mint csak és kizárólag audio formájában. Vishaltól nekem személy szerint a MKBKM soundtrack az jobban tetszett. Itt egyelőre, az Ek Thi Daayan filmzenékről van szó, a Yaaram lehet a befutó. Lehet, vagy biztos is, mert alig van ellenfele, a többiek mind olyan szürkék, amit már csak imerve a rejtélyes, misztikus storylinet felér egy kis csalódással.
A Fukrey csoda animációs bw unkonvencionális dalbetétjével hagyjuk most magunk mögött a hetet és a márciust. Viszlát hát! Zenét szerezte: Ram Sampath, és a kissé fura fukfukfukfuk ellenére is baromi catchy lett. A látvány meg, hirtelen nem is tudom hogyan került ez bwba, vagy ki onnan. Teljesen vállalható, fogyasztható, ha így maradna az se bánnánk túlzottan. Egyébként pedig azoktól érkezik, akiktől a Dil Chachta Hai, vagy a Rock On éppen, tehát nem ér nem odafigyelni rá.
Mindjárt március és a hét vége. De minek is addig várni, hozzuk szépen előre, támadjon és tapadjon a dallam már ma, már most. Dj Chetas Ayushmann 'Pani Da Rang' Khurrana legújabb, a Nautanki Saalahoz készített filmzenéjét tupírozta fel picit, hogy az táncparkett-kompatibilis is legyen. Röviden: az lett.
Jöhetne is a hangfalakból, danszolni rá nem lehetetlen, nem énekelni pedig elképzelhetetlen. Szóval ja, megszerettük ezt is, nem annyira mint a tavalyi csodát, de pont annyira, hogy azt mondjuk rá, az utóbbi idők legjobb remiksze ez bwban, gyerekek, ehhez kétség sem férhet. Kitkat neki.
Az mindenképpen leszögezhető, hogy rendhagyó formáját választották az Ek Thi Daayanal az egyik filmzene promotálásának. Hirtelenjében nem is nagyon dereng, hogy lett volna ilyen, és ehhez hasonló próbálkozás az utóbbi évekre visszamenőleg bwban.
Ugyanis arról van szó, hogy a dal és betét első felét, első két percét már hetekkel ezelőtt megcsodálhattuk Sunidhi előadásában, Kalki plékelésében, de most jön a csavar, hiszen ebben a legújabb videóban pont ott folytatják ahol anno akkor vége lett a dalnak. Mondtam, hogy irtó különös a szitu.
Először én is csak tapogatoztam a sötétben, érthetetlen volt számomra, hogy miért is van még egy Yaaram dalbetét promo, amikor már megvolt. Aztán, ahogy elindult, már tiszta lett a kép, és a meglepetés erejével egy nagy adag tapsot meg is érdemel ezért tőlem. Szép volt, ötletes, na.
A folytatásban itt Emraan lép elő Gulzaarral a kezében, Clinton Cerejo (ő az ha minden igaz) hangjára énekelgetve. És bár valamiért jobban szeretem ezt a dal a női vokál, verze, és refrén résszel, de azért ez is rendben van. Mitöbb, eme negyedév egyik meghatározó zeneképviselője lehet, ha csak a soundtracken nem lesz más vetélytárs, aki kisüsse a nyeregből. Igazából imádom, ahogy épitkezik, szépen, halkan, csöndesen halad előre és tovább, majd a végén elszabadul.
Utolsó kommentek