Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Szává szává szává dumácsálé

Biztosan komolyan gondolták ezt az arabosított Dhoom Machale dalt, de talán mégse kellett volna annyira. Ha lehet akkor az eredetit kérem meg sírom vissza, az úgy természetesebb is, meg jobb is volt, csak így egyszerűen. Az énekesnő egyébként Naya, aki legyen vele boldog, hogy elénekelhette ezt, mi nem vagyunk. Ami viszont a legbosszantóbb az egészben, az nem is ez, hogy ő énekli, ahogy, vagy, hogy elkészült, van ilyen, mert csilliónyi ilyen kering a neten, hanem hogy ez még a filmzenei albumon is helyet kapott. WTF????444négynégy!!44 

Ezek után már csak egy kérdésem és egy kommentem van, maradt hátra.

1. Mikor lesz magyar verzió? 

2. I'm arabian .. but this.. no. 

0 Tovább

Panem et Circenses

Csak jelzem, hogy Dhoomék nem felejtettek el marketingelni, csinálják ők szép számmal, azzal nincs gond, inkább a tartalommal, amit seringelnek, az nagyon vérszegény. És nem akarom, nem is szereném elkiabálni, pláne én, hiszen nálam senki jobban nem várja ezt a folytatást, de a dalpromóktól eddig valahogy nem estem hanyatt. Pedig joggal várhatna kiemelkedőt ilyen téren az ember, ettől a bw sagatól. De sajnos az van, hogy Pritam az év végére kifulladt, leengedett, vagy csak nem találta a szemüvegét, hiszen két dal után - és még kettőt félig ismerve - ez nagyon lájtos. És még szépen fogalmaztam. Hagyjuk is. Jöjjön más, izgalmasabb, érdekesebb, pl. egy olyan howtomakeit, ami arról szól, hogy Katrina és Aamir hogyan cirkuszoltak az elemekkel, egymással, azokkal az akrobatikai mutatványokkal, amik bizony csak a nézőtérről tűnnek irtó könnyűnek. Megizzadtak ezért, még ha helyenként nem néz ki csodaklsszul.  

0 Tovább

Bohóckodás

Akinek hiányzott a blog, de nem akarja, hogy bw is hasonló sorsra jusson, meg ő vele, akkor gyorsan zsákoljon be magának egyet a legújabb Dhoom figurák közül, mert most ez a menő.

Avagy Dumácsáléék már elég magas szinten járatják a merchandising vonalas marketinges gépezetet. Bár egy ilyen nem kis költségvetésű és sztárokkal alápakolt darab esetében ez már csak természetes. Kell a profit, mert az profit.

Van itt mobil játék, alkalmazás, notebook kiegészítők, ilyen babák, olyan kártyák, szóval nincs könnyű helyzetben senki se Indiában, ha éppen szülő, de ha éppen nem az, akkor sem.

Jóllehet el nem tudom képzelni, hogy ezt a Sahirt akarjam is valaha, de hát a célcsoport nem is én vagyok, nekem inkább már a film kell, nagyon.  

 

0 Tovább

A Krrish 3 nem az, aminek mondják

Taps, vagy inkább szégyen. De mi is benyaltuk a fagyit, bedőltünk többek között a Times of Indiaval egyetemben (és még sok más lappal) Roshan apucinak, aki túlságosan nagyot mert álmodni, de túlságosan, és azt hitte, hogy a Krrish 3 minden rekordot megdöntve a legtöbb pénzt hozó filmje lett bwnak. Legyőzve ezzel a Chennai Expresst, Salmant meg mindenkit.

Erre jött most a válasz az oksoktól, akik hozzáértenek, otthon vannak box office-ügyileg, a számokban, hogy Roshan apucinak nem kéne butaságokat beszélni, mert nem úgy van az, ahogy világgá kürtöli. Nagyon nem.

És inkább tegye fel a szemüveget magára, lépjen hátra, majd próbálja meg kisakkozni, hogy mi a különbség a nettó és bruttó számok között.

De a legszomorúbb az egészben mégis az, hogy még ezek után is a seggét menti, tagad, tagad, és próbálja még tovább eladni, bemesélni a népnek, hogy mert a Krrish az tényleg olyan meg ilyen sikeres, összehozta azt 240 körüli croret, és ő ért hozzá, mások nyilván nem.

Miközben persze nem hallgatjuk el, hogy kasszasiker, meg is döntött pár rekordot a sequel, de közel sem Chennai Express szintű bevételre tett szert, ha magát az országot, és a nyelvet nézzük, márpedig arról beszélünk. Külföld már más tészta. 

0 Tovább

Get on the train Krrish

Márpedig Krrish lehagyta a Chennai Expresst. Bár gyorsabb nem volt nála, de mindent összevetve a minap mégis felülmúlta összbevétel-ügyileg. Magyarul 2013-ban, idén, bw film annyi pénzt nem 'keresett', hozott a konyhára, mint a Krrish harmadik része. Gondolom Shahrukh irigykedik egy csöppet, jóllehet Hrithik is elragozta néhányszor, hogy ez a bevétel utáni harc nem is igazi harc, letojja az egészet onnan, de azért persze örül neki, hogy végül ennyi croret sikerült kihámozni belőle. Sőt, akár még többet is, hisz még egy, másfél heti vetítés benne van, szóval emelkedhet a jelenlegi 253.13 crore felfel és feljebb. A következő grafika azt szemlélteti, ahogy nyitott, az első heti nézettségi adatok láthatóak, összehasonlítva a Chennai Expressel. Aki meg még több statra élvez, annak van több is, ahonnan ez jött és én is vettem.  

0 Tovább

calacitra

blogavatar

bollywood for breakfast. yikes.

Utolsó kommentek