Rohan Sippy bw szokatlan vígjátékkal jelentkezik. Tessék. Övé a színpad.

A Bluffmaster után ideje is volt. Meg azok után, hogy a Dum Maaro Dummal más vízekre evezett úgy két éve és azzal nem is annyira jöttek be a számításai, mint gondolom tervezte. De most, de majd most. Van is rá sansz, az ő térfelén pattog a labda. Mert amennyire szkeptikusan álltam hozzá még a legelején ehhez a projektjéhez, úgy pálfordultam 180 fokot és már alig várom kivárni, hogy mi lesz ennek a sztorinak az eleje, a közepe meg a vége.

Ami dióhéjban annyi lesz, hogy Kunaal Roy Kapur színházban keresi a kenyerét, színészkedik, de rosszul, ebbéli skilljeit senki nem ismeri el, már-már fel is adná az álmát meg mindent, de akkor jön Ayushmann Khurrana, aki megmenti, és a sokakkal ellentétben lát benne nagy tömegű kiaknázatlan színészpotenciált, kiáll mellé, és így lesz ebből Disz iz dö bigining of a bjútiful frendsip. Műfaja komédia, de azért a szerelem is kell.

Mindezek mellett mégis az a nagy faramuci harci helyzet, hogy teljesen lekenyereztek, megvettek ezzel a színházközpontúsággal. Persze azt nem tudom mennyit fog ez majd jelenteni véglegesen az összjátékidőben, de azt mindenképp öröm látni, hogy bw visszatért a gyökereihez. Miközben az is tudvalevő, hogy a film még tiszteleg is pluszba, olyan színészek előtt, mint Aamir, Salman és Srk. Na kids, már ebből is kiolvasható, hogy nem hétköznapi desi darabról beszélhetünk ez esetben.

Aztán végezetül még két érdekes hír a Nautanki Saalaval kapcsolatban. Az első. Amitabh Bachchan cameozik egyet majd benne. Éljen. A második. Ayushmannak vannak még főiskolai zenéi, olyanok, mint amilyen Pani Da Rang volt (2012 legjobb bw zenéje) és lehet tapsolni, mert azok közül egy szerelmes számmal ide is készült. Hogy a fenébe ne várnánk ezek után? Ja és a zene is... de oké befejeztem, úgyis tudjátok, nézzétek, mert megéri megérdemli.