A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
A Sajid Wajid olyan már nekem, mint Tarlósnak a Kálmán Olga. Néha nem értem, néha az agyamra megy, néha meg műanyag cserepes cikláment ajándékozok neki, hogy azért mindenkinek jó (jobb) legyen egy picit, vagy legalábbis annál, ami előtte volt.
Kvázi látom, hallom, hogy ebben a Bullet Raja dalban van valami, valami potenciálszerűség, amire tényleg régen volt példa már tőlük, viszont egyúttal sírni tudnék, ha tudnék, mert elhervad, mikor már kinyílt volna lelki füleim előtt, és megmozdult volna rá a bal lábam kisujja.
Magyarul ez megint semmi, semmi olyan (még ránézésre se), amiért miatta virágot lopni bűn nélkül is érdemes lenne.
Avagy - milyen - nehéz az élete egy nagyvárosi romeónak a vidéken, ha a BFF akar lenni az ott élőkkel. Ha más nem alkalmazkodni, elfogadtatni magát, megszokni, és nem megszökni. Végülis valamit valamiért. A szerelem meg nem megy olyan könnyen. Imran Khan erről többet tudna most mesélni, meg a karaktere. Amúgy meg a dalbetét gyengébb lett, mint egy indiai kisfalu legkisebb jelerőssége. És ez úgy, ahogy, van.
Nem ájultam el tőle, de mégis olyan, mintha már 20 év óta ez lenne a csengőhangom #whattheheck. Mitöbb szeretném, hogy még legalább ugyanennyi ideig maradjon is ez továbbra. Macha macha macha macha és még egy adag macha.
Mert lehet visszasírni Hrithiket, hogy az milyen jól koreografált bw színészeket megszégyenítő táncolt bűvészmutatvány volt tőle, ott a második részben, ilyen dalcímszó alatt, viszont netto faszság is lenne, hiszen Katrina legalább annyira teszi-veszi magát (miközbe halkan teszem hozzá, hogy azért azt nem vili, mit kellett ezen hat héten át tanulni meg gyakorolni úgy igazán) és még jól is csinálja, amit csinál.
Ergó táncol. Úgy, ahogy ezt, így, nem biztos sokan lehozták volna. Hisz egy Priyanka jézusúristen mit csinált volna vele például, csak hogy ne is gondoljunk bele. Ez így volt kerek és lett szép végül Vele, mert Aamir vagy Abhishek mégse állhatott be mögé tooht twistelni, rázni, hülyén is vette volna ki magát. Meg senki sem számított rá, hogy majd ez megtörténhet.
Katrina pedig ehhez ért nagyon. Lefogadom, hogy színészként megint hozza, meg előveszi magát, ahogy szokta, fullba nyomja a modorosságot. De hát nem azért szeretjük, hanem e miatt, amit itt is látunk.
És oké, az a helyzet, őszinteségi roham szia, hogy hiányzott is már na. Régen láttuk már, ahogy letáncol mindenkit a parkettről. Mert most is ez van, csak mellé szemorgazmus is párosul. Hiszen nem tudom észrevettétek e, vagy csak nekem tűnt fel, de Katrina talán még soha se de nem volt ilyen gyönyörű, mint ebben a Dhoom 3 dalban. Lehet a szerelem teszi vele, lehet én vakulok, de valahogy lehet kapisgálni miért tartják India legszebb nőjének sokan.
Mindamellett, hogy szép és jó amit csinál, nem az igazi ez a Dhoom Machale. Ő kihozza belőle a maximumot, de ebbe bizony több és innovatívabb, kreatívabb koreo is elfért volna. Pláne úgy, hogy tudták kivel kell ezt prezentálni. De ez nem is Kat sara, az ötletgazdák azok, akik ezt elötletelték, akik okosan elszámolták magukat valahol útközben. Legközelebb ügyesebben, ha lehet azért.
Ami igaz Pritamra is. Vele együtt úszik el a hajó, meg egyelőre a klasszikus, örökzöld, epikus jelzők forgataga, ami megilletné a dúmácsálét a harmadik részben, részre is címzene-ügyileg.
Viszont, jön a csavar a végére, mert a dejavu, a múlt, és azért a dalbetét jósága együtt mégis azt mondatja velem, hogy a végeredmény összeségében eléggé faszányos lett. Látjuk a hibákat, a hibáit, de tudjátok, ha moziban nézném, akkor előjönne belőlem az indiai néző énem, és ugrálhatnékom támadna, wannabe mohit chauhanként plébelni kezdenék rá, enyém lenne ott és akkor a világ meg nem lenne holnap. Megszerettem szeretni, persze első blikkre azért megvett magának. Jó kezdés!
Valaki szólhatna a Ram-Leelasoknak, hogy olyan égető szükségük nincs már több promó-eszközre, mert úgy is kajálja a nép. Erre fel, pár nappal a bemutató előtt, még egy dalbetét részletet csak kitolnak, biztos ami biztos. Végülis veszíteni nem veszítettek vele, mert eszméletlen jó ez a jodi, nézni is pazar, megint, újra és újra. U.i.: A filmről pedig közbe annyi látott napvilágot, hogy sac két és fél órás lesz, SLB tehát ebben sem enged. Bár én már háromra is felkészültem.
Szemmel láthatóan jót tett Sahidnak Prabhu Deva. Még a végén blockbuster férfi aktor lesz belőle, ha így folytatja. Az meg külön kinder meglepetés, hogy Sonakshival ennyire jól mutatnak egymás mellett, és együtt tudnak működni. Talán ez még nagyobb szenzáció, mint a Ram-Leelanál Dee és Ranveer kettősének libabőr kémiája, pedig az se volt várható, hogy ennyire jó lesz.
De az R... Rajkumar nem csak a színészek emelek ki és felfelfel. Hanem bizony a zenei rendező, Pritam (is) munkája is kalapemelést érdemlő. És hát még egy Dhoom 3 soundtrackkel adós is, szóval egy nagy dobás maradt vissza tőle. De ha nem is sietünk annyira előre, nem kell, nyugodtan leparkolhatunk ezeknél, vagy most ennél az RR dalnál. A Mat Maarinál, ami majdnem olyan zseniális, mint a Saree Ke Fall Se, Shahid és mi kedvenc nótánk az albumról. Majdnem, de minden nem lehet tökéletes. Ettől még ez is kurvajó.
Utolsó kommentek