Már hatodjára nézem vissza, kívülről vágom minden egyes snittjét, de így is komolyan eltelik legalább öt perc anélkül, hogy valami értelmeset is megtudnék fogalmazni róla. És nem azért, mert szar, elaludtam volna rajta, hanem mert ESZMÉLETLEN így csupa nagybetűvel.

Teljesen beszippant. Főként azzal, hogy elvisz ebbe az egész arab zenevilágba, ami most valahogy egyszerűen tényleg nyerő választásnak tűnik. Azoktól a fiúktól, a Sajid-Wajidtól, akik eddig az évben nem kertelek nulla darab igazán mindőségi trekket tettek a bw filmzenék összasztalára. Most meg itt van ez. A fene se érti. Sanszos, hogy csak és csakis Salmannak írnak, szereznek jó muzsikákat, mások náluk nem indulnak.

De a zene csak egy jó piros pötty. Hiszen ott vannak az énekesek, akik (ShreyaG, Wajid) ugyancsak szerves részei a Mashallah élménynek. Ez az ő sikerük is, nemcsak a zenei rendezőké az érdem. Tapscunami.

Valamint a koreográfiáról, és a színészekről sem szabad, lehet elfeledkezni. Kat és Salman párosa komolyan páratlan. Nagyon jók együtt (félek ez az Srk&Kat esetében pont fordítva lesz), el kell ismerni. Külön-külön is elrabolják a tekintetedet, ketten meg pláne, hogy nem tudsz mire, másra figyelni.

Katot egyébként jó látni végre nem item girl szerepkörbe. De ő is így van vele, nyilatkozta a 'media meet'-en, hogy a SKJ és a CC után mindenki azt hitte, csak ahhoz ért, kis túlzással. Viszont itt ő az egyik főszereplő, szóval item songnak, numbernek, girlnek helye nincs. (bár tudjuk a kettő nem zárja ki egymást, Kat elég régimódi). Salman meg mindig is ennyire tudott danszolni. Picit viccesen, hülyén, de mégis tökre szerethetően és komolyan. Nem hiába kellett neki csak egy nap a ráeső daljelenetek leforgatására, míg poor Kat hat napig húzta fel magára a tánccipőt, mire végre végzett. Szóval inkább nem mondunk semmit Salmanról, mert...látjuk. Lássuk!