Egyáltalán de nincs teleburkolva jobbnál jobb évzenékkel az Amit Sahni Ki List filmzenei album, viszont ahogy a Sargoshi is példázza, talán ez nem is baj feltétlenül. Hiszen puritán dalokkal is lehet főnőknek lenni, lásd a What the Fark megmutatta. Míg Palash Muchhal legújabb komponálása a lemezről sem vall szégyent. Amit legfőképp azoknak ajánlunk, akiknek romantikusan mentek el otthonról. Szépséges, nem túl hivalkodó, azonban eggyel több ok a megnézésre. Ott és van indokolt helye a filmben. Néha csak ennyi kell.

Veerey Di Wedding
Na jó, most már kimondom, ami a kezdet óta böki a fülemet és a szememet. Az Entertainment (csak így, mert közbe gondoltak egyet, és az 'It's'-t elhagyták) nem az én mozim lesz. Talán még trailer se került ki belőle, nem véletlenül. És akkor még a Sachin-Jigar is leszerepel vele és benne.
És igazat megmondva, halványlila dunsztom sincs, hogy ezek hova tették a fülesüket egy év alatt. De ajánlatos lenne már visszatalálni arra a mezsgyére, amiről nagy butaság volt letérni, hisz az megmutatta tavaly, hogy micsoda csodákra is képesek a zenei bwilágban ők. Itt meg leírják magukat, a fül szárazon marad, mika singh már a könyökömön jön ki, lehet ehhez nem vagyok elég indiai. És ilyenkor hiszem azt, hogy jobb is. Mert ha nekik ez yolo világ...

Pyar Hai Ek Kutti Cheez
A zenei téren amúgy is jeleskedő Amit Sahni Ki List a legújabb dalelőzetesével, az Pyar Hai Ek Kutti Cheez-zel akár még domboríthatott volna is egy hatalmasat, de az utóbbi idők után csak egy lett a sok közül, aki meglovagolja a divatot. Mert lassan egy kezem is kevés lesz ahhoz, hogy tudjam pontosan, idén hány színész is igazolt át a mikrofon mögé és transzformálodott át egycsapásra énekesbe. Salman, Alia, Shraddha után, de még Priyanka előtt itt van a következő bátor jelentkezőnk: Vir Das. Rettegj tehát plébek intézmény. Jó, annyira azért nem. De még elmegyeget.

Alia Bhatt: Samjhawan
Lassan már mindenki jobban énekel, mint Priyanka 'popsztár leszek' Chopra. Mert az egy dolog, hogy Salman Khan is, hiszen ő mindenhez ért. De, ami inkább zavaró lehet, hogy az új heroine üdvöskék közül ketten is elég tisztán (autotune rásegítés nélkül)-hallhatóan földbe döngölik. És ezek után egyáltalán de nem senki se sírja vissza a wannabe énekesnőt.
Aki aztán világgá is mehet szó szerint, ha meghallja, hogy most éppen Alia Bhatt (az idén már másodjára) énekli le a csillagokat az égről, miközben csak teszi a kereket, és puritánul adja elő a Humpty Sharma Ki Dulhania egyik leglibabőrősebb filmzenéjét. Úgy, hogy még kifejezetten nem is sikerült bombasztikusra, se a dal, se az ő különteljesítménye, viszont mégis kalapemelős, vállalható vállalkozás lett minden körülmények között a Samjhawan feldolgozás tőle.
És aki csak most kapcsolódik be, új trend született bwban. A plébek énekesnők pedig izgulhatnak, hogy velük mi lesz majd. Jelzem halkan: semmi. Mert azért Shreya Ghoshal még mindig örökké etalon lesz és marad. Ahhoz, amit ő csinál 100 Alia is kevés lenne.

D Se Dance
Mondjátok, és igazatok van, lehet, mert túl sokat foglalkozunk már ezekkel a félrement Humpty Sharma Ki Dulhania dalokkal, előzetesekkel, vagy többet, mint amennyit megérdemelnének alapból. A Sachin-Jigar betlit nincs is mivel, miért kimagyarázni, ez most teljesen súlytalan, erőtlen, és sótlan lett tőlük. A D Se Dance áhózásán kívül sincs semmi sem, ami megrengetné a földet, a bw zenei ízlésvilágot, meg a miénket. Igazándiból mehet a levesbe. Miközben nem tettünk a film megtekintéséről sem. Habár moziban szkippelném #onlydvd.
Utolsó kommentek