Ki hallott már igazán veretős Emraan Hashmi dalbetétet? Na ugye. Ő a romantikus balladákban utazik elsősorban, így aztán most nem is vesszük szívünkre, hogy a Raja Natwarlal partyhard slágere pont nem lett partyhard sláger. Annak ellenére se, hogy erre ott volt szerződtetve Yuvan, a tamil filmzenék maestroja, aki tud egyet és többet a műfajról, hogy miként kell azt szakérteni. Ezért és erre tessék fellapozni pl. a Yedho Mayakkamot (dal és betét), ott az twistcsászár. Míg a mostani a Flip Your Collar Back nem. És ilyenkor hiába olyan egy az egyben, mint egy kollywoodi filmzene, ez sem segít rajta. A POWA nincs meg benne, vagy az a plusz, amiért most nekem ezt tánccal kéne tudomásul vennem.

Adhure
Az, hogy valaki a ringben erős, attól még az életben lehet gyenge. #wannabecoelho Én legalábbis ezt szűrtem ki a soron következő Mary Kom dalelőzetesből. Meg azt, hogy senkinek sem könnyű (klisérelé kiakadva), küzdeni, küzdeni és küzdeni (is tudni) kell. Mary Kom-t pedig ebből a fából faragták, még kapott is pár pofont, a földre került, de aztán felállt.
A mikronfon mögött Sunidhi Chauhan.

Saudebaazi
Ha elég volt már a sporthimnuszokból, de a Priyanka dal (Chaoro) meg nem jár kedvedben, akkor is van még bőven vállalható fültalálat a meglepően fényeskésre sikeredett Mary Kom soundtracken. Ahol Arijit Singh nem egyszer, hanem kétszer is visszaköszön, a legnagyobb megelégedésünkre. Amik bár romantikusnak romantikusak, mégse ikretornyok.
A Saudebaazi azért más. Shashi Suman letisztult, élvezetes akkordjai nem mélyek vagy rétegen rétegeltek benne, egyszerűen megkapóak, de nem is úgy a szó szoros értelmében. Jóllehet az eredetiséget számon lehetne kérni rajta, a nyelvemen is van jó pár, ami olyan ilyen, de hallgatom vagy 3 napja, és azóta se jutottam előrébb ebben a kérdésben, így nyert ő.
Azt meg biztosra veszem, hogy a filmnek csak hasznára válnak majd ezek a zenék, mint amilyen a Ziddi Dil, vagy az általunk nagyra tartott Saudebaazi, ami most meghallhatható idelent. Háttér funkció meg aláfestés szindróma teljesen kizárva.

Fanny Re
Valaki írja erre: 'weird but great'. Szóval, akinek ez nem talált (a trailer után), úgy sehogy, az lehet már a filmben se fogja megtalálni a számításait.
Mert úgy néz ki, hogy Homi visszanyúlt picit a Being Cyrus időkre. Amikor még nem akart minden áron mainstreambe betörni, ahogy azt a Cocktaillel tette. Hanem különcködni, de jó értelemben. Mathias Duplessy zenéje ennek is szól. Meg erről. Ez a Fanny Re.
Ami izé nem vall szégyent, de hazudnék, ha azt mondanám, hogy ettől hangosak a napjaim mostanság (azt a dörgések és viharok elveszik). Számomra sokkal inkább a karakterek a vonzóak, már-már csábítanak a mozikba bele, befele. Miattuk elsősorban. A dal csak mögötte kullog. Ami szépen fogalmazva igényli a hangulatot, a rákészülést, meg a jól szituált beütésre való hajlamot. Ha ez viszont mind megvan, akkor jöhet a reeeeeeee.

Dukki Tikki
Amikor Emraan Hashmi táncos dalbetétet nézek, elképzelem, hogy mi lenne ha a színész tényleg nézne bw filmeket, többet. Mert még a végén tanulna belőle, és ő lenne a következő Shahid Kapoor vagy akár Prabhu Deva. Persze ettől még mindig falra mászik, ha a parkettre invitálják két jelenet között. És lehet ez soha nem is fog megváltozni. Bár nem is nagyon erőlteti. A Raja Natwarlalban is a Dukki Tikki kedvéért láthatjuk hosszú idő után twistelni meg koreot ölni. De mondottam volt, őt se ezért szeretjük. Nem fejelfordítos, de ami Salmanban, meg azzal eladható, az vele pont nem.
Utolsó kommentek