Hát most hol kezdjem? Talán ott, hogy minden de minden, amit eddig unalmasnak hittünk, az már nem az. Nagyon nem. Mert a Holiday legújabb filmzenéje, dalelőzetese, a Blame The Night minden előzetes várakozást felültornázva jól helyben hagyta a kétkedőket, és kiragadta a tescos fotelből, hogy aztán a táncparkettre invitálja magával, mert annyira piszok jó. ANNYIRA. 

De miben is unalomformabontó?

1) A feldolgozások nem az ördögtől valók.

2) Pritam tényleg úgy ért ehhez, ahogy senki ezen a földön.

3) Az ismétlés a tudás anyja, akkor is, ha a dal 10 sorból áll összesen.

4) A nánánánáná meg a legjobb refrén evör, ezért találták ki, meg fel, hogy így szóljon

5) És a Sonakshi-Akki jodi kémiája sose volt még kitapinthatóbb, és ennyire közelibb, mint itt és most.

A Holiday soundtrack meg lassan olyan lesz, amilyen idén még nem volt. Pedig a Queen, a  Highway, vagy éppen a 2 States, legfőként az utolsó, sem olcsó rezsicsökkentő daldarabokkal próbálkozott, eléggé felkötötte, meg feltette. De ez egyelőre, 3 szám (Tu Hi..., Shaayraana) után maga a tömör fülgyönyör. Dalmennyország. Amiért már érdemes volt elkészíteni a filmet. Ezeket hallva aztán lehet az akármilyen is.

És hát partyzene a javából. Olyan, ami végtelenítve a világ végére is elkísérhet a fülemben szólva. Az énekesekről meg. Arijit Singh is megazudtolja magát benne, és a romantikus zenéit, lehet ezt jobban is szereti csinálni? Aditi Singh Sharma szépen száll be - Piyush Kapoor meg ki kicsoda egyáltalán... de whatever, ő is bitang.

Blame the night filmzene = Blame the night dalbetét

u.i.: Preity Zintát eheti az irigység.