A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Az, hogy valaki a ringben erős, attól még az életben lehet gyenge. #wannabecoelho Én legalábbis ezt szűrtem ki a soron következő Mary Kom dalelőzetesből. Meg azt, hogy senkinek sem könnyű (klisérelé kiakadva), küzdeni, küzdeni és küzdeni (is tudni) kell. Mary Kom-t pedig ebből a fából faragták, még kapott is pár pofont, a földre került, de aztán felállt.
Ha elég volt már a sporthimnuszokból, de a Priyanka dal (Chaoro) meg nem jár kedvedben, akkor is van még bőven vállalható fültalálat a meglepően fényeskésre sikeredett Mary Kom soundtracken. Ahol Arijit Singh nem egyszer, hanem kétszer is visszaköszön, a legnagyobb megelégedésünkre. Amik bár romantikusnak romantikusak, mégse ikretornyok.
A Saudebaazi azért más. Shashi Suman letisztult, élvezetes akkordjai nem mélyek vagy rétegen rétegeltek benne, egyszerűen megkapóak, de nem is úgy a szó szoros értelmében. Jóllehet az eredetiséget számon lehetne kérni rajta, a nyelvemen is van jó pár, ami olyan ilyen, de hallgatom vagy 3 napja, és azóta se jutottam előrébb ebben a kérdésben, így nyert ő.
Azt meg biztosra veszem, hogy a filmnek csak hasznára válnak majd ezek a zenék, mint amilyen a Ziddi Dil, vagy az általunk nagyra tartott Saudebaazi, ami most meghallhatható idelent. Háttér funkció meg aláfestés szindróma teljesen kizárva.
Valaki írja erre: 'weird but great'. Szóval, akinek ez nem talált (a trailer után), úgy sehogy, az lehet már a filmben se fogja megtalálni a számításait.
Mert úgy néz ki, hogy Homi visszanyúlt picit a Being Cyrus időkre. Amikor még nem akart minden áron mainstreambe betörni, ahogy azt a Cocktaillel tette. Hanem különcködni, de jó értelemben. Mathias Duplessy zenéje ennek is szól. Meg erről. Ez a Fanny Re.
Ami izé nem vall szégyent, de hazudnék, ha azt mondanám, hogy ettől hangosak a napjaim mostanság (azt a dörgések és viharok elveszik). Számomra sokkal inkább a karakterek a vonzóak, már-már csábítanak a mozikba bele, befele. Miattuk elsősorban. A dal csak mögötte kullog. Ami szépen fogalmazva igényli a hangulatot, a rákészülést, meg a jól szituált beütésre való hajlamot. Ha ez viszont mind megvan, akkor jöhet a reeeeeeee.
Amikor Emraan Hashmi táncos dalbetétet nézek, elképzelem, hogy mi lenne ha a színész tényleg nézne bw filmeket, többet. Mert még a végén tanulna belőle, és ő lenne a következő Shahid Kapoor vagy akár Prabhu Deva. Persze ettől még mindig falra mászik, ha a parkettre invitálják két jelenet között. És lehet ez soha nem is fog megváltozni. Bár nem is nagyon erőlteti. A Raja Natwarlalban is a Dukki Tikki kedvéért láthatjuk hosszú idő után twistelni meg koreot ölni. De mondottam volt, őt se ezért szeretjük. Nem fejelfordítos, de ami Salmanban, meg azzal eladható, az vele pont nem.
Tudjátok, mondtam volt egy zene, ami jól karcolt a Khoobsurat előzetesben. Na az nem ez volt. Nagyon nem. Ez még a jótól és a karcolástól is olyan messze van, mint a világ világbékétől. Sneha Khanwalkar szerzeményét így első blikkre nem is tudom feldolgozni. Persze az is lehet, hogy legbelül mélyen már fel voltam spannolva arra a bizonyos Badshah dalra, ami nem az Engine Ki Seeti és ezért már le is mondtam róla, azelőtt, mielőtt még hallottam volna. Bár utána se volt, lett jobb a leányzó fekvése. Ti azért adhattok neki egy esélyt. Nem többet.
Utolsó kommentek