A reblog.hu-n való regisztráció időpontja, a reblog.hu megtekintése során
rögzítésre kerül az utolsó belépés időpontja, illetve egyes esetekben -
a felhasználó számítógépének beállításától függően - a böngésző és az
operációs rendszer típusa valamint az IP cím.
Ezen adatokat a rendszer automatikusan naplózza.
Süti beállítások
Az anonim látogatóazonosító (cookie, süti) egy olyan egyedi - azonosításra,
illetve profilinformációk tárolására alkalmas - jelsorozat, melyet a szolgáltatók
a látogatók számítógépére helyeznek el...
A szolgáltatást a Mediaworks Hungary Zrt.
(székhely: 1082 Budapest, Üllői út 48., továbbiakban: „Szolgáltató”) nyújtja
az alább leírt feltételekkel. A belépéssel elfogadod felhasználási feltételeinket.
Melyik a furább? Az, hogy a SEL talán country beütéses bw dalt kreált, vagy hogy egy Aussie lány, nevezetesen: Rebecca Breeds is szerepel majd a moziban?
A válasz: egyik se.
Mivel a SEL a Senoritaval már bizonyított korábban, hogy a kooperáció nem ördögtől való a zenében sem, és lehet fűszerezni ott is határok nélkül, ha úgy van. Míg az 'Ausztrália jelenlét' sem újkeletű, hiszen köztudott, látva a filmeiket, hogy az indiaiknak bejön az az ország, sokat fogatnak ott.
Valamint nem kizárt, hogy Milkha Singh, a főhösünk tényleg elfutott odáig, vagy verseny és verseny között szepeseinikizett picit. És akkor 1:49.
Ennek is most van az éve. Mindenki ezt dolgozza fel így vagy úgy. Most éppen a SEL volt a soron, akik a D-Dayhez készítették el a sajátos verziójukat. Bár ne tették volna. Mert nem, nem jön be. És nem csak azért, vagy főként nem azért, mert McCleary is megcsinálta már a Davidbe és sokkal de sokkal jobban, hanem anélkül, azt nem ismerve is gyengus, vérszegény, nem állja meg a helyét. Hol van, már, hova tűnt a SEL V POWER?
Ha valamikor időmilliomos leszek úgy a közeljövőben, akkor azért rávetem magam erre az Issaq soundtrackre (az is van). Mert mégis az a Sachin Jigar szerezte, akik csak az idén az ABCD, a I me Aur Main, vagy a már most örökzölddé érett Go Goa Gone filmzenéit szerezték. Meg sok mást is, de ez a három nagyon kiemelkedik a többi közül és még úgy egészben, nagy általánossagban is lehet velük számolni, akár évzene formában. Sőt, elárulom, valamelyik korong még negyedévének legjobbja is lett 1in1, voálá. Nagyon beindult (te)hát a szekér, amit az Issaq Tera sem állít meg. Teljesen rendben is van, igazi, egyszerű desi muzsika, Mohit Chauhannal a miki mögött. A klasszikusok nagy kedvelőinek pedig üzenem is, hogy most itt biztosan megtalálják majd a számításaikat. Nyugodt szívvel lehet hajtani rá. Ez nem olyan Slowly Slowly, meg ilyenek.
Ha lehet hinni a Wikinek, akkor a 'Once Upon a Time In Mumbaii Dobara' Pritam 100. filmje, amiből zenei rendezőként veszi ki a részét. Magyarul: ő szerezte a zenéit mind a 100-nak. Bár ez ferdítés, hiszen tudjuk jól, hogy na ki, na ki, na ki a legnagyobb copypaste király bwban, ha dalokról van szó.
De ennek - és minden roszmájúság - ellenére azért megérdemli a tapsot, gratula neki. Remélem ő is számolta, és tudja jól, hogy milyen kort, számot élt meg már eddig, és hol van a vége. A következő százas felőlem jöhet is. Mert nem tagadom, csomó chartbustert, évzenét köszönhetünk neki, amilyen a Pee Loon is volt, és ami pont ennek, az OUATIM első részének egyik legjobb, leghangosabb dalsikere lett.
Szóval akarva-akaratlanul a folytatásban is azt keresem már, hogy vajon újra sikerül e Pritamnak, és megint megcsinálja azt? Tud e egyáltalán duplázni, képes arra, hogy most is évzenével rukkoljon elő, ahogy akkor. Az biztos, hogy az utóbbi időben tényleg jó formában van, gondolom segített neki a filmfare is, hogy nyert végre egyet (a sok jelölés után) tavaly a Barfi korongért.
Na de ez, a Ye Tune Kya Kiya, kezdésnek nem is rossz. Desinek desi, de mind a 10 ujjamat nem nyalom meg miatta. Persze nem leszek mérges rá, ha nem jön össze megint egy Pee Loon, de valahol bízom benne, hogy tudja ez a 100., meg az előzményekkel is tisztában van, és újrázik. Az csodás lenne. Egyelőre viszont ez is tetszik a maga módján.
Utolsó kommentek